0

Умови гарантії та повернення товарів

ГАРАНТІЯ. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

1. Гарантії якості товарів

1.1. Виробник гарантує належну якість товарів, включаючи комплектуючі, протягом гарантійного строку, встановленого відповідними нормативно-правовими актами, нормативними документами або договором.

1.2. Гарантійні зобов’язання Виробника поширюються на товари, для яких встановлено гарантійний строк, відповідно до умов, зазначених у паспорті або іншому супровідному документі.

1.3. Для товарів, на які не встановлено гарантійний строк Виробника, діють гарантійні зобов’язання Продавця, що тривають 1 (один) календарний день з моменту передачі продукції Покупцю. Приймання товару Покупцем підтверджує відсутність претензій щодо її кількості та якості.

2. Вимоги до зберігання товару

2.1. Такі товари як металопродукція та вироби з неї, рекомендується зберігати в закритих приміщеннях із природною вентиляцією, мінімальною вологістю, без опалення, з природньою вентиляцією, щоб уникнути прямого впливу атмосферних опадів і утворення конденсату.

2.2. Товари (вироби) з холоднокатаної та оцинкованої сталі слід транспортувати у закритих транспортних засобах.

2.3. Товари (вироби) з холоднокатаної та оцинкованої сталі не рекомендовано зберігати у вологому середовищі або невентильованих приміщеннях, оскільки потрапляння вологи між листами /стиками / витками / швами може призвести до пошкодження продукції та втрати гарантії.

2.4. Вимоги щодо зберігання конкретних видів товарів (виробів з холоднокатаної та оцинкованої сталі) визначені відповідними нормативними документами (ГОСТ, ДСТУ, EN тощо) та можуть зазначатись у сертифікаті якості або супровідних документах, що додається до товару.

3. Обмін та повернення товарів

3.1. Повернення товарів належної якості здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, якщо він:

  • не використовувався,
  • збережено його товарний вигляд, пломби та ярлики,
  • є розрахунковий документ,
  • товар не відноситься до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

3.1.1. Споживач - фізична особа має право обміняти непродовольчий товар (продукцію) належної якості на аналогічний у продавця, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

3.2. Не підлягають обміну або поверненню товари належної якості, включені до переліку, затвердженого постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172...

3.3. Повернення товарів неналежної якості здійснюється у відповідності до Закону України “Про захист прав споживачів”...

3.3.1. Відповідно до п.12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», істотним недоліком вважається недолік, який...

  • взагалі не може бути усунутий;
  • усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Вимоги щодо товару неналежної якості розглядаються за місцезнаходженням Продавця або шляхом звернення на електрону адресу.

Покупець має право:

  • вимагати повернення коштів;
  • вимагати заміни продукції на аналогічну.

3.4. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до ч. 5 ст. 13 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач не має права розірвати договір, якщо:

  • ціна товару або послуги залежить від котировок на фінансовому ринку;
  • договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача.

3.5. Для розірвання договору споживач повинен зберігати продукцію у незміненому стані, зберегти товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

3.6. У разі необхідності експертної перевірки якості продукції Продавець замовляє експертизу. Якщо дефекти виникли з вини Покупця — претензія не задовольняється.

4. Заключні положення

4.1. Претензії щодо якості та гарантійних зобов’язань розглядаються за місцезнаходженням Продавця.

  • Електронна пошта: ___________
  • Поштова адреса: ______________

4.2. Гарантійні умови відповідають законодавству України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів”.